5. Sınıf Matematik Kesirler Konu Anlatım Föyleri - Ortaokul Matematik - Ortaokul Matematik Dersi Dökümanları

mobiluygulama

8 Şubat 2016 Pazartesi

5. Sınıf Matematik Kesirler Konu Anlatım Föyleri


5. Sınıf konularından olan "kesirler" konusu ile ilgili site yöneticilerimiz tarafından hazırlanmış tamamen orijinal konu anlatım föy çalışmalarıdır. Bu konu ile ilgili tüm kazanımlara ait konu anlatım föylerini bu konu altında yayınlayacağız , sizlerde gönül rahatlığıyla indirip okulda çoğaltıp kullanabilirsiniz. Çalışmalarınızda başarılar dileriz.




5. Sınıf Matematik Kesirler
 Konusu Kazanımları


5. Sınıf Matematik
Kesirler Konu Anlatım Föyü İndir

5. Sınıf Matematik Kesirler Konu Anlatım Föyü 1 - İNDİR 
Birim kesirler ile ilgili konu anlatım çalışmasıdır
Editör : Mehmet Can Azizoğlu
5. Sınıf Matematik Kesirler Konu Anlatım  Föyü 2 - İNDİR
Basit kesirlerde sıralama ve sayı doğrusunda gösterme
Editör : Mehmet Can Azizoğlu
5. Sınıf Matematik Kesirler Konu Anlatım Föyü 3 - İNDİR
Bileşik ve tam sayılı kesirlerde sıralama ve sayı doğrusunda gösterme
Editör :Mehmet Can Azizoğlu
5. Sınıf Matematik Kesirler Konu Anlatım Föyü 4 - İNDİR

Editör : ....................
5. Sınıf Matematik Kesirler Konu Anlatım Föyü 5 - İNDİR

Editör : ..........................


                                            
SOSYAL MEDYADAN BİZİ TAKİP EDİN

5. Sınıf Matematik Kesirler Konu Anlatım Föyleri Reviewed by Unknown on 17:35:00 Rating: 5 5. Sınıf konularından olan " kesirler " konusu ile ilgili site yöneticilerimiz tarafından hazırlanmış tamamen orijina...

Hiç yorum yok: